Zapachy zwiększające sprzedaż do sklepów, salonów, hoteli patrz cała OFERTA

 

Zapraszamy na bezpłatne konsultacje telefoniczne eksperta

 Zadzwoń i zamów tel:  501 006 112  

DOZOWNIK NA BATERIE  ZOBACZ PROMOCJE W ZAKŁADCE SKLEP

Elektroniczny programator z regulacją intensywności zapachu, do powierzchni max. 170 m3 – 60 m2

Wkład do dozownika aerosol 250 ml, wydajność przeciętnie 2-3 miesiące

Zapachy Aromatherapy na naturalnych olejkach + neutralizator

Zapachy exclusive: luksusowe uwodzące zapachy do boutique i hotelu 

PROFESJONALNE AROMATYZERY:

Najczęściej stosowane w hotelach, SPA, sklepach, biurach, klinikach, aptekach, cukierniach, kawiarniach.

Aromatyzery –  z opcją podłączenia do systemu wentylacji, do dużych powierzchni, o zasięgach: 200 m2 i więcej

Aromamarketing czyli marketing zapachowy

Czy zastanawiałeś się kiedyś:

Jakie informacje przekazuje klientom zapach panujący w twojej firmie ?

Już od samego progu zapach dociera on do klienta oraz innych wchodzących osób.

Czy wpływa na wzrost sprzedaży?

Czy jest zgodny ze strategią marketingową firmy i wspiera jej cele oraz buduje przyjęty wizerunek?

Czy też jest wstydliwym słabym punktem, z którym nie wiadomo jak sobie poradzić ?

Podejmowane próby zamaskowania odświeżaczem nie były udane.

Tymczasem:

zapachy powodują powstawanie emocji, pragnień i skojarzeń, które pozostają długo zapamiętane.

 Zapachy są źródłem informacji: czy produkt jest świeży, apetyczny lub luksusowy, czy firma jest nowoczesna,

profesjonalna i wiarygodna, czy też niechlujna, przestarzała i nie budząca zaufania.

 Umiejętnie zastosowany aromamarketing  powoduje:

  • wzrost sprzedaży
  • pozytywne pierwsze wrażenie
  • podkreślenie prestiżu
  • wydłużenie czasu przebywania klienta w firmie
  • lepszą rozpoznawalność marki, spośród wielu innych marek
  • pomaga tworzyć trwałe relacje z klientem i przyjemne skojarzenia z firmą.
  • marketing szeptany: klienci chętnie i dużo opowiadają znajomym o miejscach  gdzie ” ładnie pachniało” i chętnie tam wracają

  Przykładowe stymulujące działanie aromamarketingowych zapachów, aromatyzacja Aroma Design

Aromamarketing w sklepie spożywczym:

Aromatyzacja zapachem Pieczywa w sklepie spożywczym od razu spowodowało 260% wzrost sprzedaży drożdżówek,

ciastek i pączków. Dodatkowo klienci kupowali więcej pieczywa, ponieważ wydawało się świeże nawet w godzinach wieczornych.

W efekcie sklepie nie zostawało pieczywo do zwrotu

Aromamarketing w aptece:

Aromatyzacja zapachem medyczno-eleganckim w aptece, spowodowała w ciągu 2 tygodni znaczne zwiększenie liczby klientów,

którzy nawet żartowali z obsługą. Zapach z neutralizatorem wyeliminował zaduch w aptece, podkreślił czystość i profesjonalizm,

a komfort pracowników i oczekujących klientów wzrósł.

Wartością doddaną była aromaterapia dla klientów i pracowników.

Właścicielka sieci aptek zamówiła aromatyzery do pozostałych punktów.

 Aromamarketing zwiększa sprzedaż w gastronomii:

Właściciel restauracji chciał zapachem stworzyć niepowtarzalną atmosferę dla gości.

Aromatyzacja restauracji zapachem spożywczym

spowodowała zauważalny wzrost zamówień dań już po 1 tygodniu.

Aromamarketing w hotelu:

W recepcji hotelu od wejścia było czuć zapach gotowania dobiegający z kuchni, obniżający prestiż.

Na klatce schodowej odczuwalna była intensywna woń ogumienia z aut zaparkowanych w podziemnym parkingu.

Zastosowanie luksusowego zapachu aroma design wraz z neutralizatorem, zlikwidowało problem.

Goście zaczęli pytać co to za piękny zapach i gdzie można go kupić. Hotel dzięki pamięci zapachowej, na długo

pozytywnie został zapisany we wspomnieniach gości.

Aromamarketing w salonie samochodowym:

Ekskluzywny zapach Leather Elegance zawierający neutralizator, rozpylony w salonie samochodowym, podniósł prestiż

i jakość aut w ocenie klientów. Neutralizator wyeliminował odczuwalny zapach gumy oraz smarów ze stłoczonych obok siebie

na ekspozycji aut

 Aromamarketing w sklepie odzieżowym:

Eksperyment w sklepie z odzieżowym pokazał, że rozpylenie ” damskich zapachów” takich jak wanilia,

w dziale z odzieżą damską, podwoiło sprzedaż. Martin Lindstrom „Buyology”.

Narzędzie to wykorzystują znane marki odzieżowe – których zapach przyciąga wielu klientów

Aromamarketing wywołuje wzrost sprzedaży w kawiarni:
– wzrost sprzedaży o 40 % po wprowadzeniu zapachu kawy w sieci World Coffee
Aromamarketing w biurze:
Po zastosowaniu nuty cytrynowej zdumiewająco spadła o 54% ilość popełnianych błędów urzędniczych. Russell Brumfield- Whiff

Nuty cytrynowe stosowane są w zapachach do gastronomii jako aperitif

Wódka –  BOLS Cinnamon, jest promowana z użyciem narzędzi aromamarketingu.

Pierwsze dni  trwania  akcji pokazują, że zastosowanie aromamarketingu pozwoliło wielokrotnie zwiększyć sprzedaż

BOLS  Cinnamon na placówkę handlową. Rozpylano zapach świeżego cynamonu.   źródło: napoje.pl

W branżach podkreślających prestiż: hotele, kancelarie, salony samochodowe, meblowe, odzieżowe, jubilerskie mają zastosowanie ekskluzywne kompozycje zapachowe kojarzące się z luksusem. W zależności od składu kompozycji zapachowej, użytej do aromatyzacji, uzyskujemy różne efekty:

aromatyzacja w SPA – zamiast przypadkowych zapachów,  kompozycje pozytywnie wpływające na emocje i zachowanie klientów

Agencje reklamowe wykorzystują aromatyzację do promocji nowych produktów w połączeniu ze standami, na targach, eventach

W sklepach odzieżowych w zależności od grupy docelowej stosuje się aromatyzację odpowiednimi nuta zapachowymi zwiększającymi sprzedaż

W centrach szkoleniowych, salach konferencyjnych, biurach aromatyzacja powodujące wzrost koncentracji, spadek liczby popełnianych błędów

W branży medycznej (kliniki, gabinety, sanatoria, apteki) korzystne są aromatyzacja poprawia nastrój, relaksuje i redukuje stres

Aromatyzacja na stacjach paliw zapachem kawy lub pieczywa, powoduje zwiększenie obrotów działu spożywczego

Marketing zapachowy w biurach podróży –  aromatyzacja tropikalnmi owocami: kokos, ananas, mango  kojarzy się z egzotycznymi wakacjami

Aromamarketing w centrach sportowych, fitness, na basenach:  aromatyzacja odświeżającymi, energetyzującymi nutami cytrusowymi

Aromamarketing w restauracji, kawiarni, cukierni: aromatyzacja zapachem kawy, ciasteczek, informuje o świeżości i pysznym smaku produktów. Efekt – wzrost sprzedaży

Marketing zapachowy w sklepie meblowym: aromatyzacja zapachami drzewnymi oraz z nutą pomarańczy, powoduje zwiekszenie sprzedaży

Aromamarketing w sprzedaży nieruchomości: zapachy chleba, ciasta, kawy przywołają skojarzenia bezpieczeństwa i sielanki rodzinnej

Zapach do biura biura, recepcji: elegancki, orzeżwiający lub prestiżowy w zależności od strzategii, aromatyzacją  wpływa  na efekty negocjacji i rozmów handlowych

Aromamarketing, zapach świąteczny na Boże Narodzenie: aromatyzacja zapachem z nutą jabłek, cynamonu, pomarańczy – przypomina o zakupie prezentów

Zadzwoń po bezpłatną konsultację eksperta aromamarketingu   tel  501 006 112   

AROMAMARKETING SKLEP  - NOWOŚCI 

INNOWACJE

Chciałbyś wyprzedzić konkurentów?
Wykorzystaj Aromamarketing.

SKUTECZNOŚĆ

Zwiększenie sprzedaży
Łatwiejsze podejmowanie decyzji zakupowych

l

DESIGN

Projektujemy uwodzącą atmosferę.
Dobieramy zapachy do wystroju wnętrz.

Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy: w ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy  - zawarcia umowy, Kupujący może odstąpić od umowy. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Aby odstąpić od umowy należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli pisząc na adres e-mail: aroma@aromadesign.com.pl

KONTAKT

AROMA DESIGN
TEL + 48 501 006 112
aroma@aromadesign.com.pl

Newsletter - Wpisz adres e-mail aby otrzymywać info o nowościach

Bądź na bieżąco

Zostań fanem na facebook.com
Obserwuj nas na twitter.com

Świadectwo zgodności - solidnyregulamin.pl
Facebook