
Aromamarketing – Marketing zapachowy – Zapachy zwiększające sprzedaż
Zadzwoń teraz po bezpłatną konsultację eksperta marketingu zapachowego
tel 501 006 112
Dzięki doświadczeniu w marketingu zapachowym nazywanym też aromamarketingiem, tworzymy atmosferę skłaniającą do zakupów.
Wpływ marketingowych zapachów na powstawanie nastrojów, emocji, pragnień i wspomnień powoduje:
- wzrost sprzedaży nawet ponad 40% w różnych branżach 40%
- wzrost lojalności klientów 80%
- podkreślenie prestiżu marki 60%
- pozytywne pierwsze wrażenie klientów o firmie 70%
- Pod wpływem aromatyzacji, klienci lepiej oceniają firmę, jakość produktów i obsługi 50%
Aromamarketing czyli marketing zapachowy skutecznie zwiększa sprzedaż i prestiż.
Ekspert aromamarketingu i wizerunku zapachowego Anita Romanowska
dobiera odpowiedni zapach dla danego typu produktów lub usług,
wzmacniający strategię marketingową firmy.
Zapachem podkreśla się pożądane cechy lub nadaje nowe.
Można przyciągnąć klientów, przekazać pozytywną informację o produkcie i markce.
Kompozycje współgrają z wystrojem wnętrz.
Często pojawia się potrzeba eliminowanie nieprzyjemnych zapachów w firmach,
zniechęcających klientów do wejścia lub zakupu, a w efekcie zmniejących sprzedaż i komfort pracy.
Skutecznie usuwamy nieprzyjemne wonie dymu papierosowego, smażenia, spalenizny, stęchlizny
syntetyczne np. w sklepach obuwniczych, w świeżo oddanych do użytku lokalach
z zapachem wykładzin, farb itp.lub po remoncie, itp.
Zamieniamy zapachy psujące wizerunek marki, na generujące dochody.
.
Aromatyzację wdrażamy od małych powierzchni do całych obiektów oraz na eventach.
Wypożyczamy aromatyzery na targi i imprezy.
Klienci korzystający marketingu zapachowego Aroma Design:
Marriott, Sofitel Luxury Hotels, RadissonBlu, Sheraton, Hotel Nosalowy Dwór ***** Zakopane, Hotel Gołębiewski, Hotel Królewski ****
The Bonerowski Palce ***** Kraków, Oliwski Dwór *****, Mercure, Hotel Europejski Wrocław, Hotel Mistral Sport ****
Hotel Bayonn ****, So Stay Hotel ***, Quadrille Palace, Hotele Faltom **** , Hotel Bania **** , Hotel Marina Club0***, Sanatorium Górnik w Iwoniczu Zdroju, Grand Hotel Lubicz***** , Hotel Korona Lublin, Hotel Alter ***** Lublin, Apartamenty Lwowska Kraków, Stare Koszary Poznań i wiele innych.
EMPIK, Casinos Poland, ECE Galerie Handlowe, Leclerc, Olivia Business Centre, Tryton Business House, Fresh Market, Volvo, Mercedes, Zakłady Cukiernicze „Kopernik”, Dermika, Księgarnie Dressler, D.H. CENTRUM Częstochowa, C.H. Max, Shell, Trigon Dom Maklerski, Tele Trade, Kinder Park, Apteki z Misiem, Farmacja Polska Apteki Główne, Mirabe sklepy jubilerskie, Komputronik, Novo Finance, Divani salony meblowe, Spokey salony odzieżowe, Heban Meble i Heban Family, Spensen, Libero sklepy obuwnicze
Muzeum Początków Państwa Polskiego w Gnieżnie, Muzeum Emigracji w Gdyni
Aroma Design – marketing zapachowy w mediach:
WP
Plus Radio
Express Biznesu

Radość Życia
Farmacja Praktyczna 04.2014

Manhattan Business
Express Biznesu
Międzynarodowe Targi Gdańskie AMBER EXPO
Portal e-biurowce.pl 11.2013
na temat stosowania aromamarketingu w miejscu pracy,
w celu podniesienia wydajności pracowników.
http://www.e-biurowce.pl/pl/info/artykul/2288/biuro-pelne-zapachu

Magazyn dla event managerów.
Przegląd piekarski i cukierniczy
„Jak oprzeć się pokusie”. Anita Romanowska ekspert marketingu zapachowego na temat zastosowania zapachów zwiększajacych sprzedaż: kawy, chleba, ciast we wnętrzach sklepów i kawiarni. Przegląd Piekarski i Cukierniczy 09.2013. Pełny tekst artykułu ” Jak oprzeć się pokusie”
MAGAZYN PAZNOKCIE 12.2012
Kliknij tu: Pełny tekst artykyłu – Magazyn Paznokcie
Aroma Design jest partnerem:
Skrzydła Sukcesu, pokaz mody Reserve, pokaz mody Versace, Krajowe Mistrzostwa Polski Seniorów w Badmingtonie, Sukces Malowany Szminką, Hotel Bayjonn, my3miasto.pl, Marka Jest Kobietą, Magazyn Dolce Vita
AROMAMARKETING SKLEP - NOWOŚCI
INNOWACJE
Chciałbyś wyprzedzić konkurentów?
Wykorzystaj Aromamarketing.
SKUTECZNOŚĆ
Zwiększenie sprzedaży
Łatwiejsze podejmowanie decyzji zakupowych
DESIGN
Projektujemy uwodzącą atmosferę.
Dobieramy zapachy do wystroju wnętrz.
Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy: w ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy - zawarcia umowy, Kupujący może odstąpić od umowy. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Aby odstąpić od umowy należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli pisząc na adres e-mail: aroma@aromadesign.com.pl