Aromamarketing – Marketing zapachowy – Zapachy zwiększające sprzedaż

 

Zadzwoń teraz po bezpłatną konsultację eksperta marketingu zapachowego 

 tel   501 006 112

 

 

Dzięki doświadczeniu w marketingu zapachowym nazywanym też aromamarketingiem, tworzymy atmosferę skłaniającą do zakupów.

Wpływ marketingowych zapachów na powstawanie nastrojów, emocji, pragnień i wspomnień powoduje:

  • wzrost sprzedaży nawet ponad 40% w różnych branżach 40% 40%
  • wzrost lojalności klientów 80% 80%
  • podkreślenie prestiżu marki 60% 60%
  • pozytywne pierwsze wrażenie klientów o firmie 70% 70%
  • Pod wpływem aromatyzacji, klienci lepiej oceniają firmę,  jakość produktów i obsługi 50% 50%

Aromamarketing czyli marketing zapachowy skutecznie zwiększa sprzedaż i prestiż.

Ekspert aromamarketingu i wizerunku zapachowego Anita Romanowska

dobiera odpowiedni zapach dla danego typu produktów lub usług,

wzmacniający  strategię marketingową firmy.

Zapachem podkreśla się pożądane cechy lub nadaje nowe.

Można przyciągnąć klientów, przekazać pozytywną informację o produkcie i markce.

Kompozycje współgrają z wystrojem wnętrz.

Często pojawia się potrzeba eliminowanie nieprzyjemnych zapachów w firmach,

zniechęcających klientów do wejścia lub zakupu, a w efekcie zmniejących sprzedaż i komfort pracy.

Skutecznie usuwamy nieprzyjemne wonie dymu papierosowego, smażenia, spalenizny, stęchlizny

syntetyczne np. w sklepach obuwniczych, w  świeżo oddanych do użytku lokalach

z zapachem wykładzin, farb itp.lub po remoncie, itp.

Zamieniamy zapachy psujące wizerunek marki, na generujące dochody.

.

Aromatyzację wdrażamy od małych powierzchni do całych obiektów oraz na eventach.

Wypożyczamy aromatyzery na targi i imprezy.

Klienci korzystający marketingu zapachowego Aroma Design:

 

Marriott, Sofitel Luxury Hotels, RadissonBlu, Sheraton, Hotel Nosalowy Dwór ***** Zakopane, Hotel Gołębiewski, Hotel Królewski ****
The Bonerowski Palce ***** Kraków, Oliwski Dwór *****, Mercure, Hotel Europejski Wrocław, Hotel Mistral Sport ****
Hotel Bayonn ****, So Stay Hotel ***, Quadrille Palace, Hotele Faltom **** , Hotel Bania **** , Hotel Marina Club0***, Sanatorium Górnik w Iwoniczu Zdroju, Grand Hotel Lubicz***** , Hotel Korona Lublin, Hotel Alter ***** Lublin, Apartamenty Lwowska Kraków, Stare Koszary Poznań i  wiele innych.

EMPIK, Casinos Poland, ECE Galerie Handlowe, Leclerc, Olivia Business Centre, Tryton Business House, Fresh Market, Volvo, Mercedes,  Zakłady Cukiernicze „Kopernik”, Dermika, Księgarnie Dressler, D.H. CENTRUM Częstochowa, C.H. Max, Shell, Trigon Dom Maklerski, Tele Trade, Kinder Park, Apteki z Misiem, Farmacja Polska Apteki Główne, Mirabe sklepy jubilerskie, Komputronik, Novo Finance, Divani salony meblowe, Spokey salony odzieżowe, Heban Meble i Heban Family, Spensen, Libero sklepy obuwnicze

Muzeum Początków Państwa Polskiego w Gnieżnie, Muzeum Emigracji w Gdyni

REFERENCJE

Aroma Design – marketing zapachowy w mediach:

WP

Wywiad dla wp.pl z ekspertem aromamarketingu Anitą Romanowską, założycielką firmy Aroma Design:

Plus Radio

Audycja „Modne zapachy do wnętrz” –  Anita Romanowska ekspert Aroma Design

Express Biznesu

„Sztuka uwodzenia i fascynowania zapachem w biznesie” 08.2013 artykuł Anity Romanowskiej eksperta wizerunku zapachowego.

Radość Życia

Zastosowanie marketingu zapachowego w aptekach i klinikach relaksuje pacjentów, kształtuje pozytywne pierwsze wrażenie o miejscu oraz neutralizuje zapachy kojarzące się z bólem i stresem.

Farmacja Praktyczna 04.2014

Ekspert marketingu zapachowego Anita Romanowska o zastosowaniu  aromamarketingowych zapachów w aptekach: relaksacja, neutralizacja nieprzyjamnych zapachów,  stworzenie zaufania i prozakupowej atmosfery.

Wpuść wiosnę do apteki

Manhattan Business

Manhattan Business ” Nie zdradź tego konkurencji” artykuł Anity Romanowskiej na temat wpływu marketingu zapachowego w biznesie 03.2014

Express Biznesu

„Sekrety gabinetów VIP” – Anita Romanowska ekspert wizerunku zapachowego,  artykuł o zastosowaniu marketingu zapachowego Aroma Design w celu zwiększenia prestiżu.   BiznezNaFali.pl  23.08.2013

Pełny tekst artykułu „Sekrety gabinetów VIP”

Międzynarodowe Targi Gdańskie AMBER EXPO

Międzynarodowe Targi Gdańskie AMBER EXPO aromatyzacja pokazu mody dla LPP S.A.  na targach  ABOUT DESIGN  11.05.2013

kliknij: Aromatyzacja pokazu mody marki Reserved

Portal e-biurowce.pl 11.2013

„Biuro pełne zapachu” wypowiedź eksperta wizerunku zapachowego Anity Romanowskiej

na temat stosowania aromamarketingu w miejscu pracy,

w celu podniesienia wydajności pracowników.

http://www.e-biurowce.pl/pl/info/artykul/2288/biuro-pelne-zapachu

Magazyn dla event managerów.

Marketing zapachowy na imprezach. Jak dobierać zapachy na eventy, aby rozbudzić zmysły i emocje. Dzięi aroma-marketingowi goście postrzegają wydarzenie jako wyjątkowe i długo je pamiętają.

Przegląd piekarski i cukierniczy

„Nowe trendy w cukierniach na jesień i zimę”.  Marketing zapachowy zwiększający sprzedaż w cukierniach i piekarniach.  Artykuł Anity Romanowskiej eksperta aromamarektingu i wizerunku zapachowego. Przegląd Piekarski i Cukierniczy 11.2013 Pełny tekst artykułu: Nowe trendy w cukierniach

„Jak oprzeć się pokusie”. Anita Romanowska ekspert marketingu zapachowego na temat zastosowania zapachów zwiększajacych sprzedaż: kawy, chleba, ciast we wnętrzach sklepów i kawiarni. Przegląd Piekarski i Cukierniczy 09.2013. Pełny tekst artykułu ” Jak oprzeć się pokusie”

MAGAZYN PAZNOKCIE 12.2012

Jak oczarować klientów w salonach kosmetycznych i SPA. Artykuł Anity Romanowskiej eksperta aromamarketingu.

Kliknij tu: Pełny tekst artykyłu – Magazyn Paznokcie

Aroma Design jest partnerem:

Skrzydła Sukcesu, pokaz mody Reserve, pokaz mody Versace, Krajowe Mistrzostwa Polski Seniorów w Badmingtonie, Sukces Malowany Szminką, Hotel Bayjonn, my3miasto.pl, Marka Jest Kobietą, Magazyn Dolce Vita

AROMAMARKETING SKLEP  - NOWOŚCI 

INNOWACJE

Chciałbyś wyprzedzić konkurentów?
Wykorzystaj Aromamarketing.

SKUTECZNOŚĆ

Zwiększenie sprzedaży
Łatwiejsze podejmowanie decyzji zakupowych

l

DESIGN

Projektujemy uwodzącą atmosferę.
Dobieramy zapachy do wystroju wnętrz.

Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy: w ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy  - zawarcia umowy, Kupujący może odstąpić od umowy. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Aby odstąpić od umowy należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli pisząc na adres e-mail: aroma@aromadesign.com.pl

KONTAKT

AROMA DESIGN
TEL + 48 501 006 112
aroma@aromadesign.com.pl

Newsletter - Wpisz adres e-mail aby otrzymywać info o nowościach

Bądź na bieżąco

Zostań fanem na facebook.com
Obserwuj nas na twitter.com

Świadectwo zgodności - solidnyregulamin.pl
Facebook