ZADZWOŃ PO BEZPŁATNĄ KONSULTACJĘ 501 006 112

KONTAKT    aroma@aromadesign.com.pl

Twój koszyk jest pusty

oferta1 

                               Zadzwoń teraz po bezpłatną konsultację eksperta marketingu zapachowego

 

                               tel   501 006 112

 

             

Dzięki doświadczeniu w marketingu zapachowym nazywanym też aromamarketingiem,

tworzymy aurę skłaniającą do zakupów w miejscu sprzedaży.

Wpływ marketingowych zapachów na powstawanie nastrojów, emocji, pragnień i wspomnień powoduje:

          

            - wzrost sprzedaży nawet ponad 40% w różnych branżach

            - wzrost lojalności klientów

            - podkreślenie prestiżu marki

            - pozytywne pierwsze wrażenie klientów o firmie

            - aromaterapię, zapachy na naturalnych olejkach z neutralizatorem

 

Pod wpływem aromatyzacji, klienci lepiej oceniają firmę,  jakość produktów i obsługi.

                                            

Polecamy hotelom kolekcję eleganckich zapachów z neutralizatorem do:

pokoi, lobby, sal konferencyjnych, restauracji, SPA, fitness i toalet.

 

Likwidujemy problem nieprzyjemnych zapachów, obniżających sprzedaż i komfort pracy.

Usuwamy woń dymu papierosowego, smażenia, spalenizny, stęchlizny itp.

Zamieniamy zapachy psujące wizerunek marki, na generujące dochody.

 

Aromamarketing czyli marketing zapachowy skutecznie zwiększa sprzedaż i prestiż.

 

Ekspert aromamarketingu i wizerunku zapachowego Anita Romanowska,

dobiera dedykowany zapach do branży, marki, targetu i wystroju wnętrza.

 

Aromatyzację wdrażamy od małych powierzchni do całych obiektów oraz na eventach.

Wypożyczamy aromatyzery na targi i imprezy.

 

Klienci stosujący marketing zapachowy Aroma Design:

 

Marriott, Sofitel Luxury Hotels, RadissonBlu, Sheraton, Hotel Nosalowy Dwór ***** Zakopane, Hotel Gołębiewski,

The Bonerowski Palce ***** Kraków, Oliwski Dwór *****, Mercure, Hotel Europejski Wrocław, Hotel Mistral Sport ****
 
Hotel Bayonn ****, So Stay Hotel ***, Quadrille Palace, Hotele Faltom **** , Hotel Bania **** , Hotel Marina Club i  wiele innych.
 
 

EMPIK, Casinos Poland, ECE Galerie Handlowe, Leclerc, Fresh Market, Volvo, Mercedes, Olivia Business Centre,

Muzem Początków Państwa Polskiego, Zakłady Cukiernicze "Kopernik", Dermika, Księgarnie Dressler

D.H. CENTRUM Częstochowa, C.H. Max, Shell

Trigon Dom Maklerski, Tele Trade, Kinder Park, Apteki z Misiem, Farmacja Polska Apteki Główne,

Mirabe sklepy jubilerskie, Komputronik, Novo Finance, Divani salony meblowe, Spokey salony odzieżowe

 

 

Referencje:

Międzynarodowe Targi Gdańskie Amber Expo i pokaz mody dla LPP S.A.

Gdańska Fundacja Przedsiębiorczości "Starter"

Hotel Bayjonn **** Sopot

 

 

Aroma Design - marketing zapachowy w mediach:

images wp.

Wywiad dla wp.pl z ekspertem aromamarketingu Anitą Romanowską, założycielką firmy Aroma Design:

http://finanse.wp.pl/kat,104124,title,Teraz-juz-nawet-marketing-musi-byc-5D,wid,14848084,wiadomosc.html

 

 

  Radio plus 2

Audycja "Modne zapachy do wnętrz" -  Anita Romanowska ekspert Aroma Design

Zapachy luksusowe

 

 

 http://img.gwe24.pl/logo/eb_mini.png     

"Sztuka uwodzenia i fascynowania zapachem w biznesie" 08.2013 artykuł Anity Romanowskiej eksperta wizerunku zapachowego.

 

express biznesu 1Express Biznesu 2 small

 Pełny tekst artykułu - Express Biznesu

 

 

Farmacja Praktyczna 04.2014 

 Ekspert marketingu zapachowego Anita Romanowska o zastosowaniu

 aromamarketingowych zapachów w aptekach: relaksacja, neutralizacja nieprzyjamnych zapachów,

 stworzenie zaufania i prozakupowej atmosfery.

  Wpuść wiosnę do apteki

 

 

logo Radość Życia  04.2014

Zastosowanie marketingu zapachowego w aptekach i klinikach

relaksuje pacjentów, kształtuje pozytywne pierwsze wrażenie o miejscu

oraz neutralizuje zapachy kojarzące się z bólem i stresem.   

Radość Życia Aroma Design 03.14

 

 

 

Manhattan Business " Nie zdradź tego konkurencji" artykuł Anity Romanowskiej

na temat wpływu marketingu zapachowego w biznesie 03.2014

Manhattan Business

 

 

biznes na fali 

"Sekrety gabinetów VIP" - Anita Romanowska ekspert wizerunku zapachowego,

 artykuł o zastosowaniu marketingu zapachowego Aroma Design w celu zwiększenia prestiżu. 

 BiznezNaFali.pl  23.08.2013

 Pełny tekst artykułu "Sekrety gabinetów VIP"

 

 

Przelgąd Piekarski


"Nowe trendy w cukierniach na jesień i zimę".

 Marketing zapachowy zwiększający sprzedaż w cukierniach i piekarniach. 

 Artykuł Anity Romanowskiej eksperta aromamarektingu i wizerunku zapachowego.

 Przegląd Piekarski i Cukierniczy 11.2013

 Pełny tekst artykułu: Nowe trendy w cukierniach

 

"Jak oprzeć się pokusie". Anita Romanowska ekspert marketingu zapachowego

na temat zastosowania zapachów zwiększajacych sprzedaż:

kawy, chleba, ciast we wnętrzach sklepów i kawiarni.

Przegląd Piekarski i Cukierniczy 09.2013.

Pełny tekst artykułu " Jak oprzeć się pokusie"

 

 

Portal e-biurowce.pl  11.2013

"Biuro pełne zapachu" wypowiedź eksperta wizerunku zapachowego Anity Romanowskiej

na temat stosowania aromamarketingu w miejscu pracy,

w celu podniesienia wydajności pracowników.

http://www.e-biurowce.pl/pl/info/artykul/2288/biuro-pelne-zapachu

 

 

  logo mice   magazyn dla event managerów.

 Marketing zapachowy na imprezach.

Jak dobierać zapachy na eventy, aby rozbudzić zmysły i emocje.

Dzięi aromamarketingowi goście postrzegają wydarzenie jako wyjątkowe

i długo je pamiętają.

Mice Poland na stronę

 

 

   

Międzynarodowe Targi Gdańskie AMBER EXPO

aromatyzacja pokazu mody dla LPP S.A.  na targach  ABOUT DESIGN  11.05.2013

 kliknij: Aromatyzacja pokazu mody marki Reserved

 

 

MAGAZYN PAZNOKCIE 12.2012

Jak oczarować klientów w salonach kosmetycznych i SPA. Artykuł Anity Romanowskiej eksperta aromamarketingu.

Kliknij tu: Pełny tekst artykyłu - Magazyn Paznokcie

 

 

Aroma Design jest partnerem:

Skrzydła Sukcesu, pokaz mody Reserve, pokaz mody Versace, Krajowe Mistrzostwa Polski Seniorów w Badmingtonie,

Sukces Malowany Szminką, Hotel Bayjonn, my3miasto.pl, Marka Jest Kobietą, Magazyn Dolce Vita

 

Zaloguj się

Twój koszyk

 x 

Twój koszyk jest pusty