ZADZWOŃ PO BEZPŁATNĄ KONSULTACJĘ 501 006 112

KONTAKT    aroma@aromadesign.com.pl

Twój koszyk jest pusty

aromamarketing marketing zapachowy odswiezacze powietrza AromDesign

 

Zapachy zwiększające sprzedaż do sklepów, salonów, hoteli patrz cała OFERTA

 

Zapraszamy na bezpłatne konsultacje telefoniczne eksperta

 

Zadzwoń i zamów tel:  501 006 112   

 

lub wyślij nazwę zapachu, adres wysyłki i faktury na email:   Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

 

DOZOWNIK NA BATERIE  ZOBACZ PROMOCJE W ZAKŁADCE OFERTA

CZARNY LUB SREBRNY CENA 196,80

  

 aromamarketing marketing zapachowy Aroma Design

                                                     

Elektroniczny programator z regulacją intensywności zapachu, do powierzchni max. 170 m3 - 60 m2

Wkład do dozownika aerosol 250 ml, wydajność przeciętnie 2-3 miesiące

 

Zapachy Aromatherapy na naturalnych olejkach + neutralizator

 

Zapachy exclusive: luksusowe uwodzące zapachy do boutique i hotelu  cena 59

 

ZAPACHY exclusive

 

 PROFESJONALNE AROMATYZERY:

 

Najczęściej stosowane w hotelach, SPA, sklepach, biurach, klinikach, aptekach, cukierniach, kawiarniach.

Aromatyzery -  z opcją podłączenia do systemu wentylacji, do dużych powierzchni, o zasięgach: 200 m2 i więcej

aromamarkting aroma design 2015 1

  

Aromamarketing czyli marketing zapachowy

 

Czy zastanawiałeś się kiedyś:

  Jakie informacje przekazuje klientom zapach panujący w twojej firmie ? 

 

  Już od samego progu zapach dociera on do klienta oraz innych wchodzących osób.

 

  Czy wpływa na wzrost sprzedaży?

  Czy jest zgodny ze strategią marketingową firmy i wspiera jej cele oraz buduje przyjęty wizerunek?

 

  Czy też jest wstydliwym słabym punktem, z którym nie wiadomo jak sobie poradzić ?

  Podejmowane próby zamaskowania odświeżaczem nie były udane.

 

  Tymczasem:

  zapachy powodują powstawanie emocji, pragnień i skojarzeń, które pozostają długo zapamiętane.

 

  Zapachy są źródłem informacji: czy produkt jest świeży, apetyczny lub luksusowy, czy firma jest nowoczesna,

  profesjonalna i wiarygodna, czy też niechlujna, przestarzała i nie budząca zaufania.

 

 

  Umiejętnie zastosowany aromamarketing  powoduje:                                        

  • wzrost sprzedaży 
  • pozytywne pierwsze wrażenie
  • podkreślenie prestiżu
  • wydłużenie czasu przebywania klienta w firmie
  • lepszą rozpoznawalność marki, spośród wielu innych marek
  • pomaga tworzyć trwałe relacje z klientem i przyjemne skojarzenia z firmą.
  • marketing szeptany: klienci chętnie i dużo opowiadają znajomym o miejscach  gdzie " ładnie pachniało" i chętnie tam wracają

 

 

  Przykładowe stymulujące działanie aromamarketingowych zapachów, aromatyzacja Aroma Design

 

 

  Aromamarketing w sklepie spożywczym:

 

  Aromatyzacja zapachem Pieczywa w sklepie spożywczym od razu spowodowało 260% wzrost sprzedaży drożdżówek,

  ciastek i pączków. Dodatkowo klienci kupowali więcej pieczywa, ponieważ wydawało się świeże nawet w godzinach wieczornych.

  W efekcie sklepie nie zostawało pieczywo do zwrotu

 

            bułka

 

 

 

 

  Aromamarketing w aptece:

 

  Aromatyzacja zapachem medyczno-eleganckim w aptece, spowodowała w ciągu 2 tygodni znaczne zwiększenie liczby klientów,

  którzy nawet żartowali z obsługą. Zapach z neutralizatorem wyeliminował zaduch w aptece, podkreślił czystość i profesjonalizm,

  a komfort pracowników i oczekujących klientów wzrósł.

  Wartością doddaną była aromaterapia dla klientów i pracowników.

  Właścicielka sieci aptek zamówiła aromatyzery do pozostałych punktów.

 

          lotus

 

 

  Aromamarketing zwiększa sprzedaż w gastronomii:

  Właściciel restauracji chciał zapachem stworzyć niepowtarzalną atmosferę dla gości.

  Aromatyzacja restauracji zapachem spożywczym

  spowodowała zauważalny wzrost zamówień dań już po 1 tygodniu.

 

 

              Pomegranat Fusion

 

 

  Aromamarketing w hotelu:

 

  W recepcji hotelu od wejścia było czuć zapach gotowania dobiegający z kuchni, obniżający prestiż.

  Na klatce schodowej odczuwalna była intensywna woń ogumienia z aut zaparkowanych w podziemnym parkingu.

  Zastosowanie luksusowego zapachu aroma design wraz z neutralizatorem, zlikwidowało problem.

  Goście zaczęli pytać co to za piękny zapach i gdzie można go kupić. Hotel dzięki pamięci zapachowej, na długo

  pozytywnie został zapisany we wspomnieniach gości.

 

            blue bottle with leafs

 

 

 

 

  Aromamarketing w salonie samochodowym:   

                                                       

  Ekskluzywny zapach Leather Elegance zawierający neutralizator, rozpylony w salonie samochodowym, podniósł prestiż

  i jakość aut w ocenie klientów. Neutralizator wyeliminował odczuwalny zapach gumy oraz smarów ze stłoczonych obok siebie

  na ekspozycji aut

 

 

 

  Aromamarketing w sklepie odzieżowym:

 

  Eksperyment w sklepie z odzieżowym pokazał, że rozpylenie " damskich zapachów" takich jak wanilia,

  w dziale z odzieżą damską, podwoiło sprzedaż. Martin Lindstrom "Buyology". 

  Narzędzie to wykorzystują znane marki odzieżowe - których zapach przyciąga wielu klientów

 

 

 

 

  Aromamarketing wywołuje wzrost sprzedaży w kawiarni:

 

           cappucino black

  - wzrost sprzedaży o 40 % po wprowadzeniu zapachu kawy w sieci World Coffee  

 

 

 

                        

  Aromamarketing w biurze:   

                                                      

  Po zastosowaniu nuty cytrynowej zdumiewająco spadła o 54% ilość popełnianych błędów urzędniczych. Russell Brumfield- Whiff

  Nuty cytrynowe stosowane są w zapachach do gastronomii jako aperitif

  

        Citrus                                 

              

 

 

  Wódka -  BOLS Cinnamon, jest promowana z użyciem narzędzi aromamarketingu.

  Pierwsze dni  trwania  akcji pokazują, że zastosowanie aromamarketingu pozwoliło wielokrotnie zwiększyć sprzedaż

  BOLS  Cinnamon na placówkę handlową. Rozpylano zapach świeżego cynamonu.   źródło: napoje.pl

           file8501286028503free

 

 

 

 

 

  W branżach podkreślających prestiż: hotele, kancelarie, salony samochodowe, meblowe, odzieżowe, jubilerskie

  mają zastosowanie ekskluzywne kompozycje zapachowe kojarzące się z luksusem

                                                                  

  W zależności od składu kompozycji zapachowej, użytej do aromatyzacji, uzyskujemy różne efekty:

 

  • aromatyzacja w SPA - zamiast przypadkowych zapachów,  kompozycje pozytywnie wpływające na emocje i zachowanie klientów

 

  • Agencje reklamowe wykorzystują aromatyzację do promocji nowych produktów w połączeniu ze standami, na targach, eventach

 

  • W sklepach odzieżowych w zależności od grupy docelowej stosuje się aromatyzację odpowiednimi nuta zapachowymi zwiększającymi sprzedaż

 

  • W centrach szkoleniowych, salach konferencyjnych, biurach aromatyzacja powodujące wzrost koncentracji, spadek liczby popełnianych błędów

 

  • W branży medycznej (kliniki, gabinety, sanatoria, apteki) korzystne są aromatyzacja poprawia nastrój, relaksuje i redukuje stres

 

  • Aromatyzacja na stacjach paliw zapachem kawy lub pieczywa, powoduje zwiększenie obrotów działu spożywczego

 

  • Marketing zapachowy w biurach podróży -  aromatyzacja tropikalnmi owocami: kokos, ananas, mango  kojarzy się z egzotycznymi wakacjami

 

  • Aromamarketing w centrach sportowych, fitness, na basenach:  aromatyzacja odświeżającymi, energetyzującymi nutami cytrusowymi

 

  • Aromamarketing w restauracji, kawiarni, cukierni: aromatyzacja zapachem kawy, ciasteczek, informuje o świeżości i pysznym smaku produktów. Efekt - wzrost sprzedaży

 

  • Marketing zapachowy w sklepie meblowym: aromatyzacja zapachami drzewnymi oraz z nutą pomarańczy, powoduje zwiekszenie sprzedaży

 

  • Aromamarketing w sprzedaży nieruchomości: zapachy chleba, ciasta, kawy przywołają skojarzenia bezpieczeństwa i sielanki rodzinnej

 

  • Zapach do biura biura, recepcji: elegancki, orzeżwiający lub prestiżowy w zależności od strzategii, aromatyzacją  wpływa  na efekty negocjacji i rozmów handlowych

 

  • Aromamarketing, zapach świąteczny na Boże Narodzenie: aromatyzacja zapachem z nutą jabłek, cynamonu, pomarańczy - przypomina o zakupie prezentów

 

 

 

Zadzwoń po bezpłatną konsultację eksperta aromamarketingu   tel  501 006 112   

 

 

 

Zaloguj się

Twój koszyk

 x 

Twój koszyk jest pusty